GNP Energy – fokus på kundene

(sponsoreret indhold)

Vi har alle lyst til å få strøm til den beste prisen. Vi jakter ofte rundt på nettet for å finne den billigste strømleverandøren, med det resultat at det hele virker uoversiktlig og rotete. Noen ganger kan til og med hele prosessen ved å skifte ta pusten fra en. Dette er heldigvis ikke tilfellet hvis du skifter til GNP Energy.

Lese mer om GNP Energy her

Hele prosessen tar kun to minutter, og selskapets fokus er oversiktlige avtaler til rimelige og konkurransedyktige priser.

Om GNP Energy

GNP Energy er en uavhengig strømleverandør og produserer ikke strøm selv. De har ingen kommunale eller statlige interesser, og har derfor heller ingen interesse i høye strømpriser. I stedet for å ta betalt for i overkant høye strømpriser, så har GNP Energy andre ambisjoner og målsetninger. Det er blant annet en forutsigbarhet for kundene, og de aller laveste strømomkostningene over tid. Sist, men ikke minst, så ønsker de å ha Norges beste kundeservice.

Ungt og erfarent selskap

GNP Energy er en strømleverandør med hovedsete i Sandefjord. De leverer også strøm til Danmark, Finland og Sverige. Selskapet er forholdsvis ungt, og har i dag 27 ansatte. Likevel, selv om det er et ungt firma så har GNP medarbeidere med lang erfaring innenfor energibransjen, alt fra rådgivning og salg, til handel med strøm på Nord Pool.

GNP Energy bruker ikke penger der det ikke behøves. Derfor finner du heller ikke et storslått hovedkvarter eller svære reklamebudsjetter. Fokuset ligger heller på effektivitet, og det innebærer blant annet en drift med så lave omkostninger som overhodet mulig. Derfor blir pengene også brukt der det er viktig, blant annet på de ansatte.

Muligheter for utvikling for medarbeiderne

GNP Energy satser på å være en kompetansevirksomhet. Det er fokus på medarbeidernes muligheter for å kunne utvikle seg både faglig og sosialt. Et godt arbeidsmiljø er viktig for at bedriften skal kunne utvikle seg. Medarbeiderne er selve grunnsteinen i bedriften, og hvis ikke de føler seg verdsatte eller kan utvikle seg profesjonelt og sosialt, vil selskapet ikke oppleve like stor fremgang i fremtiden.

Aktiv kundeservice

Som tidligere nevnt, så satser GNP Energy på å ha den beste kundeservicen i Norge. Det innebærer ikke bare å være vennlig og løsningsorientert på telefon og mail, det innebærer også å legge så mye til rette for kundene som overhodet mulig. Som kunde vil du for eksempel fort oppleve hvor brukervennlig selve hjemmesiden er, og hvor lett du kan hente den informasjonen du trenger. Hvis det skulle være et eller annet du lurer på, så finner du dessuten sannsynligvis svaret på den omfattende FAQ-siden.

God kundeservice handler også om å nå kundene sine, slik at kundene ikke nødvendigvis behøver å kontakte bedriften. Dermed kan kunden få informasjon proaktivt fra bedriftens side, i stedet for at han eller hun absolutt skal lete etter det på egenhånd. Derfor er GNP Energy også særdeles aktive i de sosiale mediene, samt innenfor andre kommunikasjonsganger.

Du kan blant annet lese mer om GNP Energy her.